Brašnářství a sedlářství • Česká republika

Čalounictví, brašnářství – Zackl

Čalounění starožitného i novodobého nábytku. Zakázková výroba a renovace lodního čalounění včetně zakrývacích plachet, sedadel motocyklů, osobních a nákladních aut. Rychle a kvalitně zajistíme opravu jakéhokoliv zboží z kůže, koženky, potahových látek, …

Giedrius Paslauskas – Čalounictví

Čalounictví a oprava motorkářských doplňků.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:00)

Opravna obuvi a galanterie Martin Vojáček

Nabízím opravy veškeré obuvi, kabelek, batohů, opasků, výměny zipu u bund včetně kožených.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 09:00)

BRAŠNÁŘSTVÍ NOVÁ

Opravujeme koženou galanterii, výrobky z textilií i koženky jako například kabelky, aktovky, peněženky, opasky. Zvládáme opravy školních a sportovních batohů i tzv. krosen, opravujeme také cestovní kabele. Jsme také vybaveni k opravě některých defektů …

Atelier Hemrlík

V naší rodinné horské dílně pro vás na zakázku navrhujeme a šijeme již přes 20 let. Na této dlouhé cestě jsme se potkali už s mnoha zákazníky. Rádi se k nám vracejí, chtějí mít něco osobního, vyrobeného přímo od nás. To nás moc těší a dává to naší …

Marie Mikulíková

Prodej, opravy, šití a úpravy kožešin, kůže a veluru. Taktéž provádíme opravy a úpravy výrobků z kožešin, které vyšly z módních trendů a představ zákazníků. Firma zpracovává veškeré druhy přírodních kožešin a různé kombinace s kůží. Ruční čištění kožešin. …

Dana Šimková – Ateliér Cutis – Zakázkové krejčovství

Zakázkové krejčovství, které spolupracuje s předními českými návrháři. Zakázkové krejčovství pánské a dámské, šití z kůže, šití z látky, opravy a úpravy oděvů, např. výměny zipů, podšívek a zkracování délek, čistírna oděvů z kůže, látek, kožešin, …

Václav Švestka - e-shop

Internetový prodej sedlářského kování: karabiny, přezky atd. Opravy obuvi a prodej koženého zboží.

Luboš Jindra

Opravy obuvi, stanů, kabelek, brašen a tašek. Nabízíme opravy také kožených opasků a řemenů, bund i koženého oblečení.

ZAVŘENO (Otevírá v 15:00)

Tomáš Dietl

Provádíme renovace dveří, kuchyňských linek, čalounické a truhlářské práce, Vyrábíme vestavné skříně na míru s kvalitním systémem posuvných, skládacích a otočných dveří. Dále i služby brašnářství.

Brašnářství Beda – Miroslav Mayer

Zakázková ruční výroba – kožené opasky, kožená pouzdra na mobilní telefony, batohy, dámské kabelky, čepice, klobouky, obojky pro psy, klíčenky apod. Zahrnuje opravy brašnářského sortimentu a zdobení kůže. V nabídce také historické zboží a kožené oblečení a …

Ruční výroba kabelek Béliere – Zuzana Beránková

Pod značkou Béliere navrhuji a vyrábím dámské kožené kabelky, peněženky, pásky a menší doplňky. V nabídce máme 15 barev variant kůží od klasické černé či koňakové, přes výrazně barevné, po metalickou stříbrnou a zlatou. Provozujeme výrobní ateliér a e-shop. …

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 00:00)

František Dvořák

Opravna obuvi a tašek – provádíme opravy bot a tašek; kompletní předělávky. Výroba klíčů.

Penzion a sedlářství Ve Srubu

Rodinný penzion se nachází uprostřed regionu Kladské Pomezí mezi Orlickými horami a Krkonošemi. Je výborným výchozím cílem pro mnoho turistických a kulturních zajímavostí. Za dobrých sněhových podmínek je možné vyrazit na běžkách už od penzionu. Ubytování ve …

Modrá Labuť

Maloobchodní prodej nástrojů a nářadí pro dílnu i zahradu. Zajištění elektrického nářadí, zahradní techniky, kuchyňských potřeb a dalších. Dále prodej vodoinstalačního materiálu, obráběcích strojů, pletiva, brusiva a člunů. Sedlářská a brašnářská výroba.

Jorda Pavel - REGAMONT

Vyrábíme brašnářské, sedlářské výrobky z kůže, koženky a jiných technických materiálů podle požadavků. Výroba, oprava, prodej kožených výrobků a doplňků např. bundy, pláště, saka, kalhoty. Všívání zipů, nitování, posudky poškozených zavazadel.

ZAVŘENO (Otevírá v 14:00)

Katapult CZ, s.r.o.

Výroba brašnářského a sedlářského zboží.

Miroslava Labutová

Nákup, prodej a opravy obuvi, brašnářského a sedlářského zboží.

Hippiestyle

Jsme malá rodinná firma a naplno se zakázkové výrobě kožených sandálů a doplňků věnujeme od roku 2010. K výrobě používáme pouze kvalitní materiály. Sandály vyrábíme z prvotřídní hovězí kůže, ručně barvíme a finální výrobek ošetřujeme včelím voskem. Našim …

Pavla Weinsteinová

Vyrábíme na zakázku předměty z kůže, koženou galanterii, pouzdra na nože a dýky, kožené obaly na knihy či diáře.

Václav Švestka

Výroba speciálních výrobků z kůže na zakázku. Prodej sedlářského kování.

Julius Mudrák

Oprava peněženek, kabelek, aktovek, kufrů, hokejových rukavic, betonů a chráničů. Výměna zipů na stany a spacáky. Po dohodě drobná zakázková výroba.

Vladimír Tichý

Výroba pouzder na hudební nástroje, brašen na kolo, batohů do města a na cesty a drobných doplňků.

Artavazd Babayan

Výroba a oprava obuvi, brašny, kabelky, peněženky.

JK Leathercraft

Ruční výroba koženého zboží, tradiční řemeslná práce. Zakázky na míru přímo pro vás - vše od opasků přes brašny až po klobouky.

Levan Kirakosjan

Provozujeme brašnářství. Vyrábíme klíče a provádíme opravy obuvi či kožených výrobků.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

Martin Páta

Vyrábíme a opravujeme kožené i textilní zboží.

La Praga

La Praga byla založena v Praze, srdci Evropy. Specializujeme se na ruční výrobu produktů z kůže, v současné chvíli výhradně opasků. Často se snažíme dělat věci jinak, než je zvykem, experimentujeme, zkoušíme, učíme se a hlavně se snažíme do naší práce vnést …

Daniel Dobřichovský

Nabízím brašnářské zboží. Provádím opravy obuvi.

Pavel Poláček

Nabízíme ručně šité boty z přírodních materiálů napínané na kopyta vybraná podle individuálních měr zákazníka.

Aleš Ryvora opravna obuvy

Rychloopravna obuvi a brašnářské práce všeho druhu. Prodej sortimentu na ošetření obuvi. Zajistíme opravu deštníků.

U Demjana, s.r.o.

Provádíme opravy kufrů, obuvi, výměny podpatků, patníků, podrážek i podešví, opravy špiček, výměny pér a zipů v obuvi či v taškách.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

BOTAX

Provádíme opravy obuvi, veškeré obuvnické práce, drobné brašnářské opravy. Prodáváme boty, krémy, šátky, keramiku. Zajistíme opravy deštníků a slunečníků, čištění peří, výrobu péřových dek, opravy oděvů, čištění oděvů, kožichů, kůže. Fotosběrna.

Jaroslav Karnet

V naší provozovně provádíme opravy vycházkové, sportovní i trekové obuvi, brašen, kabelek a oděvů. Kopírujeme klíče.

U Ševce Matěje

Nabízíme veškerou opravu obuvi, zipů, klenky, zužování, sterilizace obuvi a další. Vyrábíme klíče. Nově děláme vchodové a dveřní čipy. Provádíme gravírování, broušení nožů a nůžek. Nabízíme bezpečnostní vložky a zámky ve 3. a 4. bezpečnostní třídě. Výroba …

Jan Hnátek

Zakázková výroba, prodej, opravy a renovace koženého zboží. Nabídka opasků, pouzder na zbraně a nože, kynologických a jezdeckých potřeb. odborné semináře-základly sedlářského řemesla.

Expres servis - Lehečka

Nabízíme tyto služby: oprava obuvi, výroba klíčů, výměna baterií, broušení nožů a nůžek, gravírování a výroba razítek. Dále prodáváme kožené zboží, tkaničky, vložky do bot, krémy, impregnace, visací zámky, dveřní vložky, kování, hodinkové řemínky, baterie, …

Brašnářská výroba - Petr Duben

Nabízím zakázkovou a malosériovou výrobu, opravy a renovace všech druhů brašnářských výrobků. Zaměřuji se na aktovky, opasky, brašny, peněženky, pouzdra a další. Služby: Platba kartou.

Brašnářství Tlustý a spol. s r.o.

Vyrábíme na zakázku výrobky z prvotřídní kůže, které nekoupíte v obchodě. Kvalitní peněženky, opasky, aktovky a cestovní tašky s doživotní zárukou. Všechny výrobky z naší dílny jsou dělány na zakázku, kus po kusu, ručně, za použití tradičních postupů, pomalu, …

Roman Tlustý originál

Vyrábím kožené výrobky, opasky, brašny, peněženky, obojky pro zvířata, tašky přes rameno a další výrobky z kůží a brašnářských materiálů. Textilní masky.

Peter Mešina - opravy obuvi

Nabízíme opravy obuvi a brašnářského zboží. Specializujeme se také na výrobu klíčů a opravy ortopedické obuvi včetně broušení nožů a nůžek.

Tomáš Piskor

Provoz rychloopravny obuvi. Provádění opravy oděvů, výroby klíčů a brašnářských oprav.

Opravna obuvi

Opravy a úpravy obuvi. Výroba, opravy a prodej brašnářského, sedlářského zboží a kožené galanterie.

FROLING PRAHA, s.r.o.

Nabízíme opravy obuvi, brašnářských a podobných výrobků. Zabýváme se také výrobou obuvi.

Jan Šindelář

Provozování brašnářství a sedlářství.

Václav Tecl

Výroba a opravy brašnářského a sedlářského zboží a všech tipů obuvi.